MENJAVE, VRAČILA IN REKLAMACIJE
ODSTOP OD NAROČILA
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec sporoči:
-
preko obrazca (priporočamo zaradi zagotavljanja lažje obravnave),
Povezava do obrazca:
https://form.jotform.com/202361962180047?language=sl
-
na email naslov [email protected]
-
ali z nedvoumno pisno izjavo preko pošte, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe
Kupec mora blago vrniti podjetju v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naslov: 2DIGIT, d.o.o., Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš.
Odstop od pogodbe ni mogoč pri naslednjih pogodbah:
-
o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe,
-
o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
-
o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat,
-
o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.
Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Kupec blago vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopa od pogodbe. Ponudnik skladno s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov vrne celoten znesek plačila nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Vse etikete, značke in podobne označbe naj ostanejo na izdelku. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite še nekaj tednov od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši.
Kupec pri odstopu od pogodbe odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na sledeče načine:
-
če je bilo naročilo plačano po povzetju, denar vrnemo na TRR kupca (kupec mora posredovati TRR),
-
če je bilo naročilo plačano preko PayPal-a, denar vrnemo preko sistema PayPal,
-
če je bilo naročilo plačano s kreditno kartico , denar vrnemo na kreditno kartico preko sistema oz. procesorja Stripe.
REKLAMACIJE IN VRAČILA
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo ali v drugo primerno embalažo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
V kolikor ugotovite kakršnekoli težave s prejetim paketom ali izdelkih v njem, nas o razlogu za reklamacijo čim prej obvestite preko elektronske pošte [email protected] in ažurno vam bomo odgovorili.
V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja.
Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.
V primeru reklamacije je kupec dolžan vrniti artikel prodajalcu na s prodajalcem dogovorjen naslov. Reklamacija se šteje za veljavno, če pri pregledu ugotovljeno, da izdelek izpolnjuje pogoje za reklamacijo upoštevajoč Zakon o obligacijskih razmerjih in Zakon o varstvu potrošnikov.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki in je prodajalec reklamacijo odobril, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
-
odpravi napako na blagu ali
-
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-
blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
-
vrne plačani znesek.
KOLIČINSKA REKLAMACIJA
V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 8 dni po prevzemu obvestiti trgovino hank.si na elektronski naslov [email protected] in izpolniti obrazec, ki se nahaja na strani: Menjave, vračila in reklamacije
REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV
Na podlagi ustreznega obvestila hank.si kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 14 dneh zamenja izdelek oziroma vrne kupnino. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.
REKLAMACIJA ELEKTRONSKIH NAPRAV
V primeru, da vaš artikel, za katerega je izdaja garancije obvezna, ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Na vse elektronske naprave v naši ponudbi imamo 24 mesecev garancije.
Garancija ne velja v primeru:
-
fizične poškodbe,
-
obrabe zaradi uporabe,
-
napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.
Artikel mora biti vrnjen z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.
Navodila kako postopati vključno z obrazcem za reklamacijo najdete na sledeči strani: Menjave, vračila in reklamacije.
REKLAMACIJA SKLICUJOČA NA STVARNE NAPAKE
Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:
-
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
-
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
-
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
-
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
REKLAMACIJA
Če se je vaš izdelek poškodoval med prevozom ali se ne ujema z vašim naročilom, nam prosimo napako javite v roku 48h od dostave.
Prosimo, da nam prek elektronske pošte na [email protected] posredujete fotografijo paketa (kjer je razvidna tudi nalepka) ter prejetega izdelka, na katerem je jasno vidno mesto škode.
Vašo reklamacijo bomo obravnavali prioritetno in se vam iskreno opravičujemo za nevšečnost.
ODSTOP OD NAKUPA
V roku 14 dni od dostave imate možnost vrniti izdelek in zahtevati zamenjavo za drug artikel ali vračilo kupnine.
Artikel, ki ga želite vrniti mora biti nepoškodovan, v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali le delno razrešen.
Znotraj 14 dnevnega roka od dostave, izpolnite obrazec na linku za menjavo oz. vračilo kupnine ali nas o nameri odstopa od nakupa pisno obvestite na elektronsko posto.
Povezava do obrazca:
https://form.jotform.com/202361962180047?language=sl
Poleg vrnjenega izdelka v originalni embalaži, mora stranka, ki odstopa od pogodbe priložiti še račun.
Preden paket odpošljete, nujno preverite na potrdilu o naročilu ali računu, ki ste ga prejeli po elektronski pošti v trenutku naročila, da ste izdelek kupili v naši spletni trgovini. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in je vračilo paketa z našega naslova vaš strošek.
Imate 14 dni časa od oddaje zahtevka, da nam paket pošljete na naš naslov:
2DIGIT d.o.o., Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš
Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.
Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.
Takoj, ko oddelek za reklamacije prejme vaš paket, se odpošlje nov izdelek v zamenjavo oziroma povrne kupnina v roku 8 delovnih dni.
Seznam artiklov za katere odstop od nakupa ni mogoč oz. je omejen:
-
Čistila, polirne paste, …: Izdelek je mogoče vrniti le v primeru, da ni bila odstranjena zaščitna folija/pečat oz. da še ni bil odprt in uporabljen.
-
Kopalke, perilo: Kopalk in perila zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.
-
E-book: E-knjiga je intelektualna lastnina, ki je ni mogoče materialno vrniti (se jo lahko prenese ali kopira), zato za ta artikel menjava ali vračilo kupnine ni mogoče.
-
Set, komplet: Delno vračilo posameznih izdelkov iz kompleta ni mogoče. Zahtevek za Mystery box bo sprejet in rešen le v kolikor vrnete celotno vsebino škatle.
-
Darilo: Reklamacija ni mogoča za izdelke, ki jih prejmete kot darilo.
MENJAVA V GARANCIJI
V kolikor se je artikel pokvaril oz. ne deluje pravilno, lahko na vse elektronske naprave v naši ponudbi uveljavljate 2 letno garancijo.
Garancija ne velja v primeru:
-
fizične poškodbe
-
obrabe zaradi uporabe
-
napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla
Artikel mora biti vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali le delno razrešen.
Preden paket odpošljete, nujno preverite na potrdilu o naročilu ali računu, ki ste ga prejeli po elektronski pošti v trenutku naročila, da ste izdelek kupili v naši spletni trgovini. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali.
Imate 14 dni časa od oddaje zahtevka, da nam paket pošljete na naš naslov:
Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš
Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.
POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.