S spletno trgovino hank.si upravlja podjetje
2DIGIT spletne storitve d.o.o.,
Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš
Naslov e-pošte: [email protected]
ID za DDV in davčna številka: SI 19266847 (podjetje je zavezanec za plačilo DDV)
Matična številka: 7196725000
Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana, št. vpisa Srg. 2016/54488 z dne 20.12.2016, zadnja sprememba vpisa št. 2024/43292
(v nadaljevanju tudi: »2DIGIT« ali »ponudnik« ali “prodajalec” ali »hank.si«).
REKLAMACIJA
Če se je vaš izdelek poškodoval med prevozom ali se ne ujema z vašim naročilom, ali se količina ne ujema z vašim naročilom vas vljudno naprošamo, da nam napako javite v roku 48h od dostave na naslov elektronske pošte [email protected]. Prosimo, da nam prek elektronske pošte na [email protected] posredujete fotografijo paketa (kjer je razvidna tudi nalepka) ter prejetega izdelka/izdelkov, da bo mogoče reklamacijo obravnavati.
Vašo reklamacijo bomo obravnavali prioritetno in se vam iskreno opravičujemo za nevšečnost.
ODSTOP OD POGODBE
V roku 14 dni od prejema blaga imate možnost odstopiti od pogodbe – vrniti izdelek ter zahtevati vračilo kupnine ali zahtevati zamenjavo za drug izdelek.
Obvestilo o odstopu lahko sporočite na enega od naslednjih načinov:
- preko obrazca (priporočamo zaradi zagotavljanja lažje obravnave),
- ali na email naslov [email protected],
- ali z nedvoumno pisno izjavo preko pošte, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe,
Kupec mora blago vrniti podjetju v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naslov: 2DIGIT, d.o.o., Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš.
Artikel, ki ga želite vrniti mora biti nepoškodovan, v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali le delno razrešen. Poleg vrnjenega izdelka v originalni embalaži, mora stranka, ki odstopa od pogodbe priložiti še kopijo računa ter kopijo izpolnjenega obrazec za vračila (ali dopis, iz katerega bodo razvidni potrebni podatki, kot izhajajo iz obrazca). Preden paket odpošljete, nujno preverite na potrdilu o naročilu ali računu, ki ste ga prejeli po elektronski pošti v trenutku naročila, da ste izdelek kupili v naši spletni trgovini. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali. Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.
Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 134. člena tega zakona prenehajo obveznosti strank glede:
- izpolnjevanja pogodbe ali,
- sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.
Odstop od pogodbe ni mogoč pri naslednjih pogodbah:
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe,
- o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat,
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera ponudnik nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Primeri izdelkov na naši spletni strani glede katerih odstop od nakupa ni mogoč oz. je omejen:
- Čistila, polirne paste, …: Izdelek je mogoče vrniti le v primeru, da ni bila odstranjena zaščitna folija/pečat oz. da še ni bil odprt in uporabljen.
- Kopalke, perilo: Kopalk in perila zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.
- E-book: E-knjiga je intelektualna lastnina, ki je ni mogoče materialno vrniti (se jo lahko prenese ali kopira), zato za ta artikel menjava ali vračilo kupnine ni mogoče.
- Set, komplet: Delno vračilo posameznih izdelkov iz kompleta ni mogoče. Zahtevek za Mystery box bo sprejet in rešen le v kolikor vrnete celotno vsebino škatle.
- Darilo: Reklamacija ni mogoča za izdelke, ki jih prejmete kot darilo.
Kupec blago vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. Strošek pošiljanja je na strani kupca, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Vse etikete, značke in podobne označbe naj ostanejo na izdelku. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite še nekaj tednov od dneva prevzema, tako da bodo vaši eventuelni stroški pri morebitnem vračilu čim manjši.
Kupec pri odstopu od pogodbe odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe – skladno z določbo 143. člena Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot-1). Vračila vplačil vršimo na način, da pri plačilih po povzetju denar vrnemo na TRR kupca (zaradi česar kupca vljudno naprošamo da posreduj TRR za vračilo denarnega zneska, kot to izhaja iz obrazca za ostop).
POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.
SEZNANITEV Z ZAKONSKIM JAMSTVOM ZA SKLADNOST BLAGA, STORITVE ALI DIGITALNE VSEBINE
Zahteve za skladnost
Skladno z ZVPot-1 vam zagotavljamo obvezno jamstvo za skladnost blaga.
Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz ZVPot-1, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, če je tako določeno v prodajni pogodbi.
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka mora blago izpolnjevati tudi objektivne zahteve za skladnost:
- ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
– je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
– javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Navedene pravice potrošnika iz prvega odstavka 81. člena ZVPot-1 prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.
Razbremenitev odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz ZVPot-1, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Jamčevalni rok
Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga oziroma eno leto v primerih, ko je predmet pogodbe rabljeno blago (navedeno bo v takšnem primeru izrecno označeno na spletni strani pri posameznem izdelku).
Jamstvo ne velja v primeru:
- fizične poškodbe, ki bi nastala pri kupcu,
- obrabe ali izrabe zaradi uporabe izdelka s strani kupca,
- napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla s strani kupca.
Jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
- zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga, skladno z določili 82. člena ZVPot-1;
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, skladno z določili 83. člena ZVPot-1.
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.
Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena, pri čemer mora potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opisati neskladnost.
Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči preko elektronske pošte, ali ga pošlje na naslov prodajalca: 2DIGIT d.o.o., Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš.
Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena ZVPot-1 zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
Drugo
Preden paket odpošljete, nujno preverite na potrdilu o naročilu ali računu, ki ste ga prejeli po elektronski pošti v trenutku naročila, da ste izdelek kupili v naši spletni trgovini. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali.
Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.
Paketu poleg izdelka priložite artikel z vso priloženo opremo ter pripadajočo ebalažo.
Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.
POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.
Datoteko reklamacije, odstop, obvezno in jamstvo si lahko prenesete s klikom na spodnji gumb:
Prenesi in natisni