SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

S spletno trgovino hank.si upravlja podjetje

2DIGIT spletne storitve d.o.o.,

Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš
Naslov e-pošte: [email protected]
ID za DDV in davčna številka: SI 19266847 (podjetje je zavezanec za plačilo DDV)
Matična številka: 7196725000
Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana, št. vpisa Srg. 2016/54488 z dne 20.12.2016, zadnja sprememba vpisa št. 2024/43292

(v nadaljevanju tudi: »2DIGIT« ali »ponudnik« ali “prodajalec” ali »hank.si«).

Uporabnike hank.si prosimo, da pozorno preberete pogoje poslovanja.. Z vsakim nakupom, opravljenim preko naše spletne trgovine se uporabniki zavezujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in da ste v splošne pogoje privolili.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali dostop do trgovine včasih ni mogoč ali je moten. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali v izrednih razmerah celo daljši čas motile uporabo.

POSTOPEK NAKUPA

Izdelke v naši ponudbi si lahko ogledate tako, da prebrskate spletni katalog izdelkov. Izbirate lahko med različnimi kategorijami izdelkov, ki so opredeljene v meniju. Na desni strani znotraj vsake kategorije so na voljo različni filtri, ki pomagajo pri brskanju. Enostavno iskanje izdelkov omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja levo zgoraj na spletni strani.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ”v košarico”. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če z miško kliknete na gumb KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici ter dve možnosti za nadaljevanje “NA BLAGAJNO” ali ZAKLJUČEK NAKUPA.

KORAKI PROCESA NAKUPA:

KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za reguliranje količin določenega izdelka lahko uporabite minus (-) za zmanjšanje količine določenega izdelka ali plus (+) za povečanje količine. Na desni strani se vam bo prikazal končni znesek in stroški poštnine. V kolikor imate kodo kupona, jo lahko nesete v tem koraku v polje “KODA KUPONA” in kliknete na gumb UNOVČI KUPON. Ko preverite, če je z zneski vse v redu, kliknete gumb ZAKLJUČI NAKUP. Odprla se vam bo naslednja stran ZAKLJUČEK NAKUPA

ZAKLJUČEK NAKUPA: Tukaj vnesete svoje podatke za plačilo in dostavo. Na desni strani se vam bo ponovno izpisal končni znesek nakupa skupaj s poštnino. Pod končnim zneskom se vam bodo izpisale možnosti za plačilo. Tukaj označite, na kakšen način bi želeli naročilo poravnati (plačilo po povzetju).

V košarici boste tako na enem mestu pred končno oddajo naročila lahko preverili pravilnost naročila (vključno s količino in ceno). Prosimo vas, da podatke ponovno preverite in po potrebi spremenite skladno z željenimi pred potrditvijo nakupa.

Ko se odločite za način plačila kliknete gumb NADALJUJTE oz. “KUPITE SEDAJ”.

 

POTRDITEV NAKUPA: Če je bilo naročilo uspešno oddano, se vam na zaslonu pokaže številka vašega naročila in potrditveno obvestilo, da je bila potrditev prejema vašega naročila poslana tudi preko elektronske pošte in sicer na elektronski naslov, ki ste ga vnesli v prejšnjem koraku. V elektronskem sporočilu so navedeni tudi drugi podatki: številka naročila, datum naročila, artikli (količina in cena), znesek dostave, znesek za plačilo, naslov za dostavo in naslov plačnika.

Zaposleni v spletni trgovini hank.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali stopi z njim v kontakt preko elektronske pošte. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika.

Preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral.

Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Spletna trgovina hank.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Spletna trgovina hank.si blago pripravi za pošiljanje, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Spletna trgovina hank.si v omenjenem elektronskem sporočilu kupca tudi seznani z informacijo, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali potrebe po drugih informacijah v zvezi s svojim naročilom.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti preko e-maila [email protected]. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

PLAČILA

hank.si omogoča naslednji način plačila: plačilo po povzetju.

Ponudnik kupcu izda račun, ki mu ga posreduje po elektronski pošti. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema.

Kupoprodajna pogodba (naročilo kupca in naša potrditev naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. V kolikor boste izgubili podatke, posredovane po elektronski pošti, nam lahko pišete na elektronski naslov: [email protected] da vam posredujemo kopijo pogodbe.

DOSTAVA

Dostava je možna izključno na naslove v Republiki Sloveniji. Če želite naročiti izdelke s tega spletnega mesta iz druge države članice Evropske unije (z dostavo na naslov v Republiki Sloveniji), to lahko storite na način, da izberete možnost “Dostavi na drug naslov?” in pri tem vnesete podatke o vašem naslovu za dostavo v Republiki Sloveniji.

Naročeno blago, ki je na zalogi, za naročila prejeta na delovni dan do 12. ure, praviloma pripravimo in odpremimo še isti dan, tako da blago v takšnem primeru praviloma prejmete naslednji delovni dan. Naročila prejeta po 12. uri se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan.

Za izdelke, ki niso na zalogi je dostava predvidena v roku 5 do 10 delovnih dni oziroma v roku, kot je naveden pri posameznem izdelku. Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.

Pakete po Sloveniji pošiljamo v sodelovanju s pogodbenimi partnerji za dostavo pošiljk. Ob sobotah, nedeljah, praznikih in drugih dela prostih dnevih v Republiki Sloveniji odpreme blaga ne izvajamo.

Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so DPD, Pošta Slovenije in/ali GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pošiljke pošiljamo s paketno dostavo ali priporočeno pošto. Naši partnerji za dostavo pošiljk se trudijo, da paketi kar najhitreje pridejo do vas – v Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa vas prosimo, da upoštevate, da se rok dostave, zaradi različnih vzrokov, na katere nimamo vpliva (okvare dostavnih vozil, nesreče, napake, razmere na cesti …) lahko podaljša.

Kupec krije poštnino v višini, kot je označena v košarici ob naročilu.

CENE

Vse cene na Spletne mestu so navedene v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedena drugače.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi prejem naročila kupca (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila) in sicer po cenah in drugih pogojih, kot so bile objavljene v trenutku oddaje naročila kupca ter jih je kupec potrdil s svojim naročilom.

Morebitni popusti in promocijske kode se med seboj ne seštevajo.

OPOZORILO: Ta spletna trgovina je spletna trgovina na drobno, namenjena samo končnim potrošnikom (B2C). Zato preko Spletnega mesta ne omogočamo prodaje pravnim osebam (B2B) in tako ne ponujamo možnosti izdaje računov pravnim osebam. Slednje tudi pomeni, da tudi naknadni popravki izdanih računov iz fizične na pravno osebo niso mogoče, saj je prodajni posel sklenjen izključno z fizično osebo.

V primeru, da želite vzpostaviti B2B odnos z našim podjetjem in kupiti večje količine izdelkov (celoten paket /karton), se obrnite na nas na e-naslov [email protected]

AKCIJE-POPUSTI

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

PROMOCIJSKE KODE

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivne promocijske kode so občasno na voljo kot del naših reklamnih sporočil, na strani posamezne kategorije izdelkov, v naših promocijskih elektronskih sporočilih ali v drugih medijih.

ODSTOP OD POGODBE

Kupec lahko v skladu s 134. členom Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot-1) v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku (ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev) pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila.

Navodila za odstop od pogodbe ter obrazec za odstop od pogodbe najdete na: Reklamacije, odstop, obvezno jamstvo ali neposredno na naslednji povezavi: obrazec za odstop.

KAJ NAREDITI, ČE JE DOSTAVLJEN POŠKODOVAN IZDELEK, ALI NAPAČNO BLAGO ALI NAPAČNA KOLIČINA BLAGA?

V podjetju vlagamo skrb za to, da bi vaša naročila izpolnili čimprej in skladno z vašim naročilom. Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo ali v drugo primerno embalažo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

V kolikor ugotovite kakršnekoli težave s prejetim paketom ali izdelkih v njem, vas prosimo, da nam reklamacijo čim prej obvestite preko elektronske pošte [email protected] in ažurno vam bomo odgovorili.

Navodila kako postopati najdete na sledeči strani: Reklamacije, odstop, obvezno jamstvo

SEZNANITEV Z OBVEZNIM ZAKONSKIM JAMSTVOM ZA SKLADNOST BLAGA, STORITVE ALI DIGITALNE VSEBINE

Obveščamo vas, da podjetje zagotavlja ter nosi odgovornost za morebitno neskladnost blaga skladno z določili ZVPot-1 in sicer v obdobju:

  • dveh letih od dobave blaga,
  • oziroma eno leto v primerih, ko je predmet pogodbe rabljeno blago (navedeno bo v takšnem primeru izrecno označeno na spletni strani pri posameznem izdelku).

Podrobnejša pojasnila najdete na strani: Reklamacije, odstop, obvezno jamstvo.

VARSTVO OTROK

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

PRITOŽBE IN SPORI

Spletna trgovina hank.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trudimo se kar najbolje izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Postopek obravnave pritožbe in reklamacij je zaupen. Hank.si si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi 2DIGIT d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje ali če je to potrebno zaradi izvedbe pogodbenih obveznosti.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

V kolikor nam želite v zvezi s posameznim izdelkom sporočiti vaše mnenje ali opažanje, lahko to storite po elektronski pošti na email [email protected], preko naših strani na Facebooku ali po pošti na naš naslov. Vaše mnenje je dragocena povratna informacija nam ter drugim uporabnikom izdelkov in ga bomo upoštevali tudi pri sprejemanju odločitev glede prodajnega asortimaja naše trgovine. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje morebitno objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih, v kolikor bi se ponudnik odločil za objavo prejetega mnenja. Najindom.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

hank.si ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno, krajevno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, so glede na tehnične omejitve pri zajemu in prikazu fotografij mogoča manjša odstopanja od izdelka v naravi.

Zaradi prikaza uporabe izdelka v praksi se na posameznih fotografijah poleg prikazanega izdelka prikazani tudi primeri uporabe takšnega izdelka (ki lahko vključujejo druge predmete – npr. slika otroške obrobe za otroško posteljico skupaj z otroško posteljico), ki niso predmet ponudbe. Artikel, ki je predmet ponudbe je razviden iz naziva ter opisa artikla.

POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV, PIŠKOTKI

Informacije o politiki varstva osebnih podatkov dobite na: Politika varstva osebnih podatkov

Informacije o piškotkih dobite na:  Piškotki

AVTORSKE PRAVICE

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretjih oseb.

Pogoji poslovanja veljajo od: 14. 5. 2025

Splošne pogoje si lahko prenesete s klikom na spodnji gumb:

Prenesi in natisni