Nazaj

Vračilo in menjava

Vašo zahtevo za zamenjavo izdelka morate oddati v 14 dneh po dostavi. Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti nepoškodovan in vrnjen v originalni embalaži. Paketi, ki ne bodo izpolnjevali teh pogojev, bodo zavrnjeni ali delno sprejeti.

Kako začeti postopek zamenjave izdelka:

  1. Obiščite: LINK
  2. Izpolnite in pošljite obrazec
  3. Po izpolnitvi obrazca boste na svoj elektronski naslov prejeli kodo za zamenjavo
  4. Na paket napišite kodo zamenjave
  5. Paket pošljite na naslov:
    2DIGIT d.o.o
    Gorenjska cesta 24
    1234 Mengeš
    Slovenija
Takoj, ko urad za poročanje prejme paket, bo nadomestni izdelek poslan v 8 delovnih dneh.
 
Pozor: če kode ne prejmete, vas prosimo, da nas kontaktirate po elektronski pošti
 
 
 
POMEMBNO
 
Preverite potrditev naročila ali potrdilo, ki ste ga prejeli po e-pošti, ko ste oddali naročilo, da se prepričate, ali je bil izdelek kupljen v naši spletni trgovini. Če nam pošljete izdelek, ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in izdelka ne bomo vrnili. Pošiljanje je treba izvesti po e-pošti z dokazilom o pošiljanju. Če se vaša pošiljka izgubi, lahko težavo še vedno rešite tako, da potrdilo o prejemu potrdite s številko za sledenje. Stroške povratne poštnine krije pošiljatelj in ne sprejemamo pošiljk, ki jih plača prejemnik.
 
Seznam izdelkov, za katere vračilo ni možno ali je vračilo omejeno:
 
Detergenti, paste za emajliranje, kozmetični izdelki: izdelke lahko vrnete le, če zaščitna folija/pečat ni bila odstranjena in še niso bili odprti ali uporabljeni.
 
Kopalke, spodnje perilo: Kopalk in spodnjega perila zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.
 
E-knjiga: e-knjiga je intelektualna lastnina, ki je fizično ni mogoče vrniti (lahko jo prenašate ali kopirate), zato ni možna zamenjava ali vračilo denarja.
 
Komplet, komplet: delno vračilo posameznih izdelkov iz kompleta ni možno. Zahteva Mystery Box bo sprejeta in rešena le, če bodo vrnjene vse komponente škatle.
 
Darila: reklamacija ni možna za izdelke, prejete kot darilo.
 
 
 
GARANCIJSKI ZAHTEVEK
 
V primeru okvare ali nedelovanja izdelka lahko izkoristite garancijo. Nudimo vam 2 leti garancije za vse elektronske izdelke. Garancija ne velja v primeru:
 
Telesne poškodbe
Obraba zaradi uporabe
Napake, ki so posledica nepravilne, nepravilne in malomarne uporabe artikla
 
 
UPOŠTEVANE BODO SAMO ZAHTEVE, KI IZPOLNJUJEJO ZGORAJ NAVEDENE POGOJE
 
 
 
ZAHTEVE ZA POŠILJO
 
Če je bil vaš izdelek med prevozom poškodovan ali ne ustreza naročilu, to prijavite v 48 urah po dostavi. Prosimo vas, da nam pošljete fotografijo paketa (z vidno etiketo) in prejetega izdelka po e-pošti, na kateri je lepo vidna poškodba. Vašo zahtevo bomo obravnavali prednostno in se opravičujemo za nevšečnosti.

Zahtevo za vračilo izdelka morate poslati v 14 dneh po dostavi. Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti nepoškodovan in mora biti shranjen v originalni embalaži. Paketi, ki ne izpolnjujejo teh pogojev, bodo zavrnjeni ali delno sprejeti.

Kako začeti postopek vračila:

  1. Obiščite: LINK
  2. Izpolnite in pošljite obrazec
  3. Po izpolnitvi obrazca boste na svoj elektronski naslov prejeli kodo za vračilo
  4. Na paket napišite kodo vračila
  5. Paket pošljite na naslov:
    2DIGIT d.o.o
    Gorenjska cesta 24
    1234 Mengeš
    Slovenija
Takoj, ko urad za poročanje prejme paket, bo nadomestni izdelek poslan v 8 delovnih dneh.
 
Pozor: če kode ne prejmete, vas prosimo, da nas kontaktirate po elektronski pošti
 
 
 
POMEMBNO
 
Preverite potrditev naročila ali potrdilo, ki ste ga prejeli po e-pošti, ko ste oddali naročilo, da se prepričate, ali je bil izdelek kupljen v naši spletni trgovini. Če nam pošljete izdelek, ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in izdelka ne bomo vrnili. Pošiljanje je treba izvesti po e-pošti z dokazilom o pošiljanju. Če se vaša pošiljka izgubi, lahko težavo še vedno rešite tako, da potrdilo o prejemu potrdite s številko za sledenje. Stroške povratne poštnine krije pošiljatelj in ne sprejemamo pošiljk, ki jih plača prejemnik.
 
Seznam izdelkov, za katere vračilo ni možno ali je vračilo omejeno:
 
Detergenti, paste za emajliranje, kozmetični izdelki: izdelke lahko vrnete le, če zaščitna folija/pečat ni bila odstranjena in še niso bili odprti ali uporabljeni.
 
Kopalke, spodnje perilo: Kopalk in spodnjega perila zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.
 
E-knjiga: e-knjiga je intelektualna lastnina, ki je fizično ni mogoče vrniti (lahko jo prenašate ali kopirate), zato ni možna zamenjava ali vračilo denarja.
 
Komplet, komplet: delno vračilo posameznih izdelkov iz kompleta ni možno. Zahteva Mystery Box bo sprejeta in rešena le, če bodo vrnjene vse komponente škatle.
 
Darila: reklamacija ni možna za izdelke, prejete kot darilo.
 
 
 
GARANCIJSKI ZAHTEVEK
 
V primeru okvare ali nedelovanja izdelka lahko izkoristite garancijo. Nudimo vam 2 leti garancije za vse elektronske izdelke. Garancija ne velja v primeru:
 
Telesne poškodbe
Obraba zaradi uporabe
Napake, ki so posledica nepravilne, nepravilne in malomarne uporabe artikla
 
 
UPOŠTEVANE BODO SAMO ZAHTEVE, KI IZPOLNJUJEJO ZGORAJ NAVEDENE POGOJE
 
 
 
ZAHTEVE ZA POŠILJO
 
Če je bil vaš izdelek med prevozom poškodovan ali ne ustreza naročilu, to prijavite v 48 urah po dostavi. Prosimo vas, da nam pošljete fotografijo paketa (z vidno etiketo) in prejetega izdelka po e-pošti, na kateri je lepo vidna poškodba. Vašo zahtevo bomo obravnavali prednostno in se opravičujemo za nevšečnosti.